Otázky a odpovědi

Jak se počítají response?

Response je 1 úplný vyplněný dotazník, tedy kompletní záznam 1 respondenta obsahující odpovědi na otázky dotazníku. Když respondent dotazník nedokončí, nepočítá se to jako response.

Příklad 1: Máte 2 online dotazníky, první dotazník vyplnilo 20 lidí, druhý dotazník 30 lidí. Celkem to je 50 responsí. Nezáleží na tom, kolik různých online dotazníků v systému máte – jestli 1, nebo 5.

Příklad 2: V i-Dotazníku máte 1 online dotazník. Ten vyplnilo až do konce 480 zaměstnanců a 30 jich dotazník sice začalo vyplňovat, ale nedokončili jej. Počítají se jen úplně dokončené dotazníky, tedy 480 responsí. Bude Vám stačit varianta BASIC s 500 responsemi.

Co se stane, když překročím počet responsí pro zvolený tarif?

Až se budete blížit k vyčerpání Vašich předplacených odpovědí, upozorníme vás emailem. Rozhodnutí, zda přejít na vyšší variantu, nebo sběr dat ukončit, je jen na vás. Online dotazník bude pro respondenty dostupný vždy, i když překročíte počet responsí. Když překročíte předplacené odpovědi o více než 20%, může být dočasně omezen váš přístup do systému (=nedostanete se dočasně k uloženým datům do uhrazení platby), ale i v této době bude online dotazník přístupný k vyplňování, tedy vaši respondenti si ničeho nevšimnou.

Jak zjistím, kolik už mám vyčerpáno responsí?

Když se přihlásíte do systému, po kliknutí na ikonu „Seznam průzkumů“ uvidíte počet „Dokončených odpovědí = responsí“ ve všech vašich dotaznících.

Čekají mě nějaká nepříjemná překvapení, skryté poplatky a podobně?

Nemusíte se obávat žádných nemilých překvapení. V i-Dotazniku platíte předem za variantu, kteru si zvolíte, a tolik, kolik je napsáno v ceníku. Neexistují žádné skryté výdaje a poplatky. Nemáme takové finty rádi, tak je sami neděláme.

  • V online dotaznících se nezobrazuje žádná reklama.
  • Na poslední stránce dotazníku se pouze zobrazuje “reklama” na naše služby (i-dotaznik.cz).
  • Ceny jsou uváděné konečné – nemusíte sami připočítávat DPH.
  • V i-Dotazníku zaplatíte přesně to, co vidíte v ceníku. S čím se můžete jinde setkat? V ceníku uvádějí cenu za měsíc, ale objednat musíte nejméně na rok dopředu, tedy vynásobit 12.
  • Víte předem, jaké funkce jsou k dispozici ve zvolené variantě. V i-Dotazníku nezjistíte až po sebrání dat, že si za vytvoření grafů nebo stažení dat do počítače musíte připlatit.
  • V i-Dotazníku není nijak omezený počet průzkumů, ani počet otázek v dotazníku.
  • Výstupy vytvořené v i-Dotazníku neobsahují žádná naše loga, reklamy ani neodstranitelné “vodoznaky”.
Jak fungují tarify? Mohu kdykoli tarif změnit?
  • Za zvolený tarif platíte předem. Nemusíte se obávat, že vám zpětně něco naúčtujeme.
  • Předplatné se neobnovuje automaticky: na jak dlouho si předplatíte, tak dlouho máte přístup do systému.
  • Kdykoli můžete přejít na vyšší či nižší variantu. Při přechodu na nižší se nová varianta aktivuje po uplynutí již předplaceného období, při přechodu na vyšší jen doplatíte rozdíl v ceně.
  • Účet můžete také kdykoli deaktivovat, pokud již máte výzkum hotový. Za deaktivovaný účet nic neplatíte, ale můžete jej třeba za půl roku znovu aktivovat (uhrazením platby na další období) a v systému najdete všechny vaše dříve vytvořené výzkumy a data.
Můžu si předplatit více měsíců najednou i v nejlevnějším tarifu?

Ano, v jakémkkoli tarifu si můžete najednou předplatit více měsíců dopředu. Jak na to: při platbě online vložte do košíku požadovaný počet měsíců, při platbě bankovním převodem uhraďte příslušný násobek měsíční platby.

Mohu účet kdykoli zrušit?

Samozřejmě. Napište nám to prosím emailem. A nezapomeňte si předtím stáhnout všechna data, když bude třeba, poradíme, jak na to.

Musím připlácet za některé skryté funkce?

V i-Dotazníku nejsou žádné skryté funkce a služby. Všechny funkce jsou uvedeny ve srovnání, zvolte variantu, která vám bude vyhovovat (a můžete ji kdykoli změnit). Ale v případě, že dotazník nechcete či nemůžete dělat sami vlastníma rukama, můžeme půzkum zrealizovat celý pro vás (› Průzkumy na klíč).

Jak můžu zaplatit?

Úhrada je možná  převodem na účet, nebo online platební kartou či pomocí Paypal účtu.

 

Co znamená „vstřícná e-mailová podpora“?

Snažíme se, aby naše podpora byla lidská. Jestli se nám to daří, nejlépe zhodnotí naši klienti: podívejte se, co o nás říkají, a přesvědčte se sami.

Vyberte si nejlepší variantu