Otázky a odpovědi

Jak se počítají response?

Response je 1 úplný vyplněný dotazník, tedy kompletní záznam 1 respondenta obsahující odpovědi na otázky dotazníku. Když respondent dotazník nedokončí, nepočítá se to jako response.

Příklad 1: Máte 2 online dotazníky, první dotazník vyplnilo 20 lidí, druhý dotazník 30 lidí. Celkem to je 50 responsí. Nezáleží na tom, kolik různých online dotazníků v systému máte – jestli 1, nebo 5.

Příklad 2: V i-Dotazníku máte 1 online dotazník. Ten vyplnilo až do konce 480 zaměstnanců a 30 jich dotazník sice začalo vyplňovat, ale nedokončili jej. Počítají se jen úplně dokončené dotazníky, tedy 480 responsí. Bude Vám stačit varianta BASIC s 500 responsemi.

Co se stane, když překročím počet responsí pro zvolený tarif?

Až se budete blížit k vyčerpání Vašich předplacených odpovědí, upozorníme vás emailem. Rozhodnutí, zda přejít na vyšší variantu, nebo sběr dat ukončit, je jen na vás. Online dotazník bude pro respondenty dostupný vždy, i když překročíte počet responsí. Když překročíte předplacené odpovědi o více než 20%, může být dočasně omezen váš přístup do systému (=nedostanete se dočasně k uloženým datům do uhrazení platby), ale i v této době bude online dotazník přístupný k vyplňování, tedy vaši respondenti si ničeho nevšimnou.

Jak zjistím, kolik už mám vyčerpáno responsí?

Když se přihlásíte do systému, po kliknutí na ikonu „Seznam průzkumů“ uvidíte počet „Dokončených odpovědí = responsí“ ve všech vašich dotaznících.

Čekají mě nějaká nepříjemná překvapení, skryté poplatky a podobně?

Nemusíte se obávat žádných nemilých překvapení. V i-Dotazniku platíte předem za variantu, kteru si zvolíte, a tolik, kolik je napsáno v ceníku. Neexistují žádné skryté výdaje a poplatky. Nemáme takové finty rádi, tak je sami neděláme.

  • V online dotaznících se nezobrazuje žádná reklama.
  • Ve zkušební době máte k dispozici plně funkční produkt ve variantě BASIC. S čím se můžete setkat jinde? Např. s omezenými funcionalitami nebo limitem jen 10 získaných odpovědí.
  • Na poslední stránce dotazníku se pouze zobrazuje „reklama“ na naše služby (i-dotaznik.cz).
  • Ceny jsou uváděné konečné – nemusíte sami připočítávat DPH.
  • V i-Dotazníku zaplatíte přesně to, co vidíte v ceníku. S čím se můžete jinde setkat? V ceníku uvádějí cenu za měsíc, ale objednat musíte nejméně na rok dopředu, tedy vynásobit 12.
  • Víte předem, jaké funkce jsou k dispozici ve zvolené variantě. V i-Dotazníku nezjistíte až po sebrání dat, že si za vytvoření grafů nebo stažení dat do počítače musíte připlatit.
  • V i-Dotazníku není nijak omezený počet průzkumů, ani počet otázek v dotazníku.
  • Výstupy vytvořené v i-Dotazníku neobsahují žádná naše loga, reklamy ani neodstranitelné „vodoznaky“.
Jak fungují tarify? Mohu kdykoli tarif změnit?
  • Za zvolený tarif platíte předem. Nemusíte se obávat, že vám zpětně něco naúčtujeme.
  • Předplatné se neobnovuje automaticky: na jak dlouho si předplatíte, tak dlouho máte přístup do systému.
  • Kdykoli můžete přejít na vyšší či nižší variantu. Při přechodu na nižší se nová varianta aktivuje po uplynutí již předplaceného období, při přechodu na vyšší jen doplatíte rozdíl v ceně.
  • Testování na 14 dní zdarma můžete využít pouze jednou.
  • Účet můžete také kdykoli deaktivovat, pokud již máte výzkum hotový. Za deaktivovaný účet nic neplatíte, ale můžete jej třeba za půl roku znovu aktivovat (uhrazením platby na další období) a v systému najdete všechny vaše dříve vytvořené výzkumy a data.
Můžu si předplatit více měsíců najednou i v nejlevnějším tarifu?

Ano, v jakémkkoli tarifu si můžete najednou předplatit více měsíců dopředu. Jak na to: při platbě online vložte do košíku požadovaný počet měsíců, při platbě bankovním převodem uhraďte příslušný násobek měsíční platby.

Mohu účet kdykoli zrušit?

Samozřejmě. Napište nám to prosím emailem. A nezapomeňte si předtím stáhnout všechna data, když bude třeba, poradíme, jak na to.

Musím připlácet za některé skryté funkce?

V i-Dotazníku nejsou žádné skryté funkce a služby. Všechny funkce jsou uvedeny ve srovnání, zvolte variantu, která vám bude vyhovovat (a můžete ji kdykoli změnit). Ale v případě, že dotazník nechcete či nemůžete dělat sami vlastníma rukama, můžeme půzkum zrealizovat celý pro vás (› Průzkumy na klíč).

Jak můžu zaplatit?

Od 1.3. 2017 přerušujeme možnost platby platební kartou a PayPal. Úhrada je možná  pouze převodem na účet.

Registroval/a jsem se při speciální akční ceně za tarif BASIC pro nové zákazníky. Jak mám provést platbu?

Jsme rádi, že jste této akce využili! Tato akční cena platí samozřejmě i nadále. Kontaktujte nás prosím e-mailem pro více informací k provedení platby.

Co znamená „vstřícná e-mailová podpora“?

Snažíme se, aby naše podpora byla lidská. Jestli se nám to daří, nejlépe zhodnotí naši klienti: podívejte se, co o nás říkají, a přesvědčte se sami.

Vyberte si nejlepší variantu